Menuju konten utama

Soal Ujian Asesmen Madrasah Bahasa Sunda MTs Kelas 9 & Jawaban

Contoh soal Bahasa Sunda untuk ujian Asesmen Madrasah (AM) kelas 9 MTs beserta kunci jawaban.

Soal Ujian Asesmen Madrasah Bahasa Sunda MTs Kelas 9 & Jawaban
Sejumlah siswa menggunakan komputer jinjing (laptop) saat mengikuti Ujian . ANTARA FOTO/Adiwinata Solihin/aww/17.

tirto.id - Contoh soal Bahasa Sunda untuk ujian Asesmen Madrasah (AM) kelas 9 MTs dan kunci jawaban yang dapat dipakai untuk latihan belajar.

Contoh soal asesmen ini dapat digunakan untuk referensi bagi pendidik maupun peserta didik yang akan melakukan Asesmen Madrasah.

Asesmen Madrasah merupakan asesmen sumatif yang diselenggarakan pada akhir jenjang pendidikan madrasah untuk mengukur pencapaian hasil belajar peserta didik sesuai Standar Kompetensi Lulusan yang telah ditetapkan.

Dilansir dari laman resmi Kemenag Kalsel, bahwa Asesmen Madrasah (AM) meliputi seluruh mata pelajaran yang diajarkan pada kelas akhir pada satuan pendidikan, baik kelompok mata pelajaran wajib maupun muatan lokal.

Soal Ujian Madrasah Bahasa Sunda MTs Kelas 9

1. Kabupaten Lebak mibanda rupa-rupapotensi wisata nubisa dimekerkeun. Eta téh kulantara budaya nu unik sarta kaéndahan alamna nu narik ati. Mimiti ti basisir, curug, gunung katut wisata argo. Hal éta didugikeun ku wakil bupati Lebak dina raraga kunjungan gawéna dina dinten ahad. Dina biantarana waktos muka paméran seni rupa anu jejerna ”Baduy on cacnvas” dina raraga ngareuah-reuah upacara séba Baduy 2017. Bapak wakil bupati Lebak ngajénan diayakeunana paméran seni rupa ku déwan kesenian kabupaten Lebak (dicutat tina Suunda midang, 2017)

Ide pokok tina sempalan warta di luhur nyaéta.....

A. Babupatén Lebak mibanda rupa-rupa potensi perikanan

B. Babupatén Lebak mibanda rupa-rupa potensi wisata

C. Kabupatén Lebak Banten ngayakeun upacara adat séba Baduy

D. Paméran seni rupa ku déwan kesenian kabupaten Lebak

Jawaban: B

2. Sahaa cenah anu nyampékeun yén kabupatén Lebak mibanda rupa-rupa poténsi wisata anu tiasa dimekarkeun.....

A. Wakil Gubernur Jawa barat

B. Wakil Gubernur Banten

C. Wakil bupati Bogor

D. Wakil Bupati Lebak

Jawaban: D

3. Naon anu jadi potensi wisata unggulan di kabupaté Lebak téh?

A. Cagar alam, gunung, basisir

B. Basisir, gunung, pertanian

C. Basisir, curug, gunung, wista agro

D. Cagar alam, basisir, wisata agro, guha

Jawaban: C

4. Dimana paméran seni rupa Baduy on cacnvas dilaksanakeunnana...

A. Kabupatén Bogor

B. Kabupatén Banten

C. Kabupatén Lebak

D. Kabupaten Pandéglang

Jawaban: B

5. Anu muka kagiatan paméran seni rupa Baduy on cacnvas nyaéta wakil bupati Lebak Sempalan warta di luhur mangrupakeun jawaban tina konsép unsur 5 W + H nyaéta ......

A. What

B. Who

C. Where

D. When

Jawaban: B

6. Aya manuk dina pager Sing getol nginum jajamu na sukuna aya bola nu guna nguatkeun urat lamun hayang jadi pinter sing getol néangan élmu kudu getol kasakola nu guna dunya akhérat. Sisindiran diluhur eusina ....

A. Canda/sésébréd

B. naséhat/pépéling

C. silih asih

D. guyon

Jawaban: B

7. Di handap mangrupakeun sisindiran dina wangun rarakitan.....

A. Aya manuk dina pager na sukuna aya bola lamun hayang jadi pinter kudu getol kasakola

B. Daun nangka daun saga tumpak sado mawa batré teu ayena suga jaga da jido mah kawas lotré

C. Sing getol nginum jajamu nu guna nguatkeun urat sing getol néangan élmu nu guna dunya akherat

D. Tonggérét dibaju héjo kapinis nyayang di dapur tong di rérét tong diténjo geulis gé kabogoh batur

Jawaban: C

8. Kakulah nyair kapiting ngocok lobak bobodasna....

A. lamun hayang jadi pinter kudu getol kasakola

B. ulah sok liar tipeuting sok loba gogodanaa

C. sing getol néangan élmu nu guna dunya akhérat

D. cau naon-cau naon cau kulutuk di juru

Jawaban: C

9. Hayam tukung saba gunung Uyuhan abdi ngabéla Wangsal tina wawangsalan di luhur...

A. Kapal

B. Kalkulator

C. puyuh

D. hayam jago

Jawaban: C

10. Indung kuring nu ngakandung Nu ngurus beurang jeung peuting Ti mimiti kuring aya Nyaéta ka dunya lahir Indung kuring mikanyaah Bapa ogé mikaasih ka indung tong sok pundung laku lampah matak pusing komo mun heg sok nyrékan lampah kitu téh dibenc ku gusti Allah ta’ala jaga di yaumil akhi Guru wilangan jeung guru lagu guguritan di luhur....

A. 8-U, 8-A, 8-A, 8-A, 8- I, 8-U

B. 8-U, 8-I, 8-A, 8-I, 8- A, 8- I

C. 8-U, 8-A, 8-A, 8-A, 8- I, 8-I

D. 8-U, 8-A, 8-A, 8-A, 8- I, 8-A

Jawaban: D

11. Ditilik tina guru wilangan jeung guru laguna, guguritan di luhur ditulis dina pupuh....

A. Maskumambang

B. wirangrong

C. asmarandana

D. Kinanti

Jawaban: B

12. Jajaka Hadé haté Dicaritakeun jaman baheula aya hiji jajaka kacida bageurna naha kapapada manusa kitu deui kasato Hiji mangsa éta jajaka indit ngalalana naé kuda pas naék kuda geleber aya bangbung nyampeurkeun bari pok ngomong ”bagéa ki jajaka “ceuk bangbung, menang kuring milu?”puguh waé, témbal jajaka” yu atuh ré milu mah” ngadéngé kitu bangbung kacida atoheunana. Teup eunteup bangbung dina tonggong kuda. Keur kitu torojol aya landak, bagéa ki jajaka” ceuk landak, menang kuring milu?”puguh waé, témbal jajaka” yu atuh ré milu mah” ngadéngé kitu landak kacida atoheunana. Térékél naék bangbung dina tonggong kuda. Teu lila aya keuyeup keketeyepan dina sisi walungan tuluy ngadeukeutan jajaka. bagéa ki jajaka ” ceuk keuyeup , menang kuring milu ?”puguh waé, témbal jajaka” yu atuh ré milu mah” ngadéngé kitu kuyeup kacida atoheunana.

Wanci sareupna éta jajaka nepi ka hiji imah panggung. tuluy asup kasampak dijero éta imah aya huji budak anu keur ceurik, kunaon jang ceurik, Jajaka nanya ka éta budak, puguh tuh aya maung tukangeun imah tembal éta budak. Unggal peuting imah manéhna sok didatangan maung bapa, ema, kaka anu awéwé kaka anu lalaki geuh tiwas dihakan maung sigana peuting ieu giliran kuring.

”Deudeuh teuing, ujang ceuk Jajaka. Tong salempang ké Ujang ku akang jeung babaturan rék mantuan nulungan. Tema tina dongéng di luhur.....

A. lingkungan hidup

B. atikan sejarah

C. sikep hadé haté, silih tulungan

D. ngamulyakeun ka indung bapa

Jawaban: B

13. Amanat anu nyampak dina dongéng diluhur....

A. lamun tulung tinulung kudu kanyahoan ku batur jeung sasatoan

B. kudu resep tutulung

C. sato jeung jalma ulah sok silih tulungan sabab béda alamna

D. lamun hayang tutulung mah kudu ka jalma ulah tutulung ka sato

Jawaban: B

14. Ditilik tina eusina pupujian diluhur.....

A. pangajaran agama

C. sajarah

B. shalawat

D. do’a 15.

Jawaban: C

15. Di handap ieu kaasup kana pupujian anu eusina pépéling/ naséhat.....

A. Nabi urang sadayana nabi anu pangmulyana Muhammad jenenganana Arab qurays nya bangsana

B. Nun gusti abdi hampura sareng ibu rama abdi sareng guru-guru abdi sareng sadaya musliin walmuslimat

C. teras ngalih ka Madinah upusna ge dimadinah wengi senin tos merenah mulihna ka Rahmatullah

D. ka gusti abdi mitutur kasadaya dulur-dulur hiruf téh kudu palaur emut kana siksa kubur

Jawaban: D

Baca juga artikel terkait CONTOH SOAL ASESMEN MADRASAH atau tulisan lainnya dari Sulthoni

tirto.id - Pendidikan
Kontributor: Sulthoni
Penulis: Sulthoni
Editor: Yulaika Ramadhani